Bestellingen worden verzonden met DHL. Gratis verzenden hebben wij al vanaf 50 euro
Betaalmethoden
Je kan je bestelling met de bekende betaalmethoden betalen. Denk daarbij aan iDeal en creditcard betalingen.
Account aanmaken
Je kan door rechtsboven op het account icoon te klikken een account aanmaken. Daarnaast is het mogelijk om bij het afrekenen van je bestelling een account te maken. In je account kun je al je bestellingen terugvinden.
Retourneren
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen gecrediteerd, mits je de artikelen in goe de staat en in de originele verpakking retourneert. De retour verzendkosten zijn voor eigen rekening en worden helaas niet vergoed. Indien je gebruik maakt van dit herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en redelijkerwijze mogelijk –– indien in de originele staat en verpakking, binnen 14 dagen na aanmelding van het retour, aan ons te worden geretourneerd.
Het is handig om ons middel het contactformulier of de chat functie te laten weten dat jou retour pakket eraan komt. Vervolgens kan je hem terugsturen via een pakketpunt naar keuze. Wij raden aan de zending online aan te maken via DHL. Vervolgens na goedkeuring storten we het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terug. Retour van hygiënische producten, of/en producten waarvan de seal zijn verbroken, zijn uitgesloten
Garantie
Hoe kan ik mijn product voor garantie aanmelden?
Voordat wij garantie kunnen verlenen zullen wij het product moeten beoordelen. Om retourkosten te voorkomen zullen wij dit zoveel mogelijk op afstand proberen te doen. U kunt altijd onze klantenservice contacten en één van onze medewerkers zal u dan verder ondersteunen. Vanuit hier zullen wij bepalen of de garantie verleend kan worden of dat het product eerst geretourneerd zal moeten worden voor verder onderzoek. Indien het product geretourneerd dient te worden zal dat in de originele verpakking moeten gebe uren. Het product dient daarbij val en stootschade vrij te zijn.
Wanneer het product niet goed functioneert en voldoet aan de garantie eisen zullen wij een nieuw soortgelijk product aanbieden. Retourneren kan via ‘?’ pakketpunt met een verzend label welke te vragen is bij onze klantenservice. aan.
Let op: als blijkt dat het product niet onder de garantie valt zullen zowel de retour als de verzendkosten terug naar de klant voor eigen rekening zijn. Deze kosten voor verzending via ons bedragen 5,95. Het is du s belangrijk dat het probleem eerst wordt aangeduid via het onderstaande formulier om zo extra kosten te voorkomen. Veel problemen zijn vaak gemakkelijk op te lossen met behulp van een van onze
Klachtenprocedure
Heb je een klacht? sigaret & vape experts. We gaan het zo snel mogelijk voor je oplossen! Geen probleem als je een klacht hebt, we lossen die graag voor je op. We raden je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door via ons contactformulier op te nemen met onze klantenservice. Na het indienen van je klacht ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen, meestal dezelfde dag nog, mocht er meer tijd nodig zijn, dan zullen houden we je op de hoogte natuurlijk.